nareszcie Twitter zaczyna działać w branży (reklama/marketing)

Długo czekałem na ten dzień, ale w końcu nadszedł. Na początku czerwca 2014 roku odbyła się w Warszawie konferencja Forum IAB, a na niej uczestnicy aktywnie korzystali z Twittera. Obserwując tag konferencji można było zbierać całkiem dobry feedback, a dodatkowo poznać ciekawych ludzi (o ile się ich jeszcze nie znało).

W zasadzie dwa dni twittowania przyniosły kilkaset (może ktoś spróbować policzyć) wpisów na temat konferencji. Przez moment istniały dwa tagi: #forumIAB i #forumIAB2014, niemniej chyba ten pierwszy był popularniejszy.

Wszystkie te wpisy można przeczytać tutaj: https://twitter.com/search?f=realtime&q=%23forumiab

twitter IAB

Oprócz bieżącego strumienia informacji o przebiegu konferencji i odbiorze prelekcji sami prelegenci wchodzili w interakcję z uczestnikami. Był to idealny kanał komunikacji, żeby umówić się z nimi na rozmowę podczas przerwy kawowej czy też wymienić opinie na dany temat (niekoniecznie związany tylko z tematem ich prezentacji).

O Twitterze pisałem już wielokrotnie

Zwykle jednak narzekając, że mało osób z niego korzysta. Zakładam, że od tego roku się to zmieni i faktycznie będzie to dobry kanał komunikacji.

ps: pierwszy raz nikt nie wspomniał o Blipie:)

A mnie cały czas można spotkać tutaj: https://twitter.com/auditlog – pogadaj ze mną!:)

pjz twitter

podziel się ze znajomymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *